neděle 21. února 2016

Poslední dopis od tvé lásky

Autor: Jojo Moyes
Originální název: The Last Letter From Your Lover
Počet stran: 472

Odpočinková romantická kniha o velké lásce, kterou nedokáže nic zničit. Ellie je novinářka a má poměr se ženatým mužem. Náhodou v archívu narazí na starý dopis, ve kterém nějaký muž žádá svoji milenku, aby odešla od manžela a žila s ním. Ellie začne pátrat po majiteli dopisu a rozkryje příběh lásky, vášně, zklamání a zrady.

V knize se prolínají časové roviny, což mě zprvu trochu zmátlo, ale jakmile to člověk pochopí, je to v suchu. Žádné extra hluboké čteni to není, ale záchodové taky ne (pokud víte, jak to myslím). Kniha spíše pro ženy,  které si chtějí romanticky zavzdychat, nebo které řeší nějaký ten poměr se ženatým mužem. Neboť vztah se "ženáčem" je tam celkem střízlivě popsán.

Román obdržel v roce 2011 ocenění The Romantic Novel of The Year Award (cena pro nejlepší romantickou novelu roku). Autorka tuto cenu obdržela hned dvakrát. Poprvé jí získala v roce 2004 za novelu Foreign Fruit.

65%



4 komentáře:

  1. Jsem ráda, že jsem narazila na střízlivou recenzi knihy této autorky, alespoň ji nebudu rozečítat s přemrštěným očekáváním :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ono vždycky záleží na úhlu pohledu a na tom, co má člověk odžito. :)

      Vymazat
  2. Od Jojo Moyes jsem ještě nic nečetla, vždycky mi pišlo, že je na mě až moc romantická. Ale tohle vypadá zajímavě.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od JoJo je ještě lepší kniha a to, Než jsem té poznala. Tu si urcitě přečti, nebudeš litovat.

      Vymazat