sobota 9. ledna 2016

Než jsem tě poznala

Autor: Jojo Moyes
Originální název: Me Before You
Román
Počet stran: 408

Chtěla jsem si přečíst něco nenáročného, romantického. Měla jsem zrovna takovou náladu, ikdyž tento druh literatury zrovna nevyhledávám. A jaké bylo moje překvapení, když jsem se od knihy nemohla odtrhnout!

Člověk má vždy nějaké předsudky, ještě dříve než knihu začne číst. Už z názvu jsem si říkala, že to bude nějaká naivní romanťárna, nic extra hodnotného. Ale opravu jsem byla mile překvapena. 




Kniha o kvadruplegikovi a jeho pečovatelce.
Kniha, která mi trochu připomínala film Nedotknutelní (a ten zbožňuji). 
Kniha, kterou nemůžete pustit z ruky dokud jí nedočtete. 
Kniha, nad kterou budete dumat ještě dlouhou dobu po přečtení poslední stránky.
Kniha, která vás rozpláče.
Kniha, která vás donutí se zamyslet nad hodnotami.
Kniha, která vás inspiruje nesedět jen na zadku.
Kniha, která vám v mnohem otevře oči.
Kniha, která vás donutí se ptát na otázky života a smrti.
Kniha, která je občas trošičku naivní.
Kniha, nad kterou i zakroutíte hlavou.
Kniha, kterou přečtete ani nevíte jak.
Kniha, která stojí za přečtení.
Toto vše zmíněné, je kniha Než jsem tě poznala! 

90%

1 komentář: